HISTORIA PLACÓWKI od 1934

 

V Ogród Jordanowski został założony w 1934 roku. W ówczesnym budynku znajdowała się świetlica, a wokół drewnianego obiektu był plac zabaw.

Od tamtego czasu z małymi przerwami placówka funkcjonowała do 1993 roku.

1 lipca 1993 roku samodzielna placówka - V Ogród Jordanowski - został włączony w skład

Zespołu Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej.

W 2007 roku dawny budynek drewniany został zastąpiony obecnie stojącym.

 

 



 

skanowanie0073
skanowanie0073
press to zoom
skanowanie0072
skanowanie0072
press to zoom
skanowanie0071
skanowanie0071
press to zoom
skanowanie0070
skanowanie0070
press to zoom
skanowanie0069
skanowanie0069
press to zoom
skanowanie0068
skanowanie0068
press to zoom
skanowanie0067
skanowanie0067
press to zoom
skanowanie0066
skanowanie0066
press to zoom
skanowanie0065
skanowanie0065
press to zoom
skanowanie0064
skanowanie0064
press to zoom
skanowanie0063
skanowanie0063
press to zoom
skanowanie0062
skanowanie0062
press to zoom
skanowanie0061
skanowanie0061
press to zoom
skanowanie0060
skanowanie0060
press to zoom
skanowanie0059
skanowanie0059
press to zoom